PROJECTE COMENIUS

TROBADA A OLSZTYN octubre 2007

 

TROBADA A LLEIDA del 20 al 25 de maig 2008

Aquesta trobada te quelcom de màgic, és la darrera del projecte; aquell acte que se'ns feia difícil d'imaginar quan varem començar a dibuixar en les postres ments aquest projecte. Per aquest motiu ens hem reunit un nombre superior de professors. Han vingut a la nostra escola i ciutat sis profesores de l'escola d'Olsztyn, i cinc profesores i un profesor de l'escola de Köln. La nostra escola s'ha convertit en una casa d'invitats. Tots els professors ens hem bolcat a rebre i acollir els postres invitats el millor que hem pogut, i aquest sentiment s'ha contagiat als nostres nens i nenes. Totes les nens i nenes de primària van gaudir d'activitats acompanyades per professors foranis, i era normal veure alumnes parlant amb ells si els podien trobar en hores d'esbarjo. Els postres pàrvuls també van rebre la visita d'aquests professors i les seves tutores van explicar-los la situació.Les professors Catalanes expliquem contes als nens de l'escola de Colonia, un en Català "La llegenda de San jordi"; i un en Anglès.

Varem rebre als professors europeus ballant una dansa polonesa els nens i nenes de 3r.B, i les nenes i nens de 3r. A els van oferir la seva obra de teatre en català: "El flautista d'Hamelin"

Els professors d'Alemania ajuden els postres alumnes de C.I. a elaborar cookies com les alemanyes.


Mentrestant les profesores de Polonia estaven jugant els seus jocs de pati amb les nenes i nens de C.M.



Dinar a l'escola.

 

Visitant la nostra exposició. (exhibition)

Fent de turistes.


Reunió de treball, d'avaluació i perspectivas de futur.

REUNIÓ TREBALL
COMUNICACIÓ ESPONTÀNIA ALS PASSADISSOS

 

Professors d'Alemania i en Quique fan classes d'esport als postres alumnes de C.S.SPORTS LESSONS

Com a despedida els i les nostres alumnes van oferir obretes de teatre en anglès als professors europeus i als seus companys.
Teatre C.I.


Teatre 4t.A


Dansa 4t. A

Teatre 4t. B

Dansa 4t. B

Teatre 5è A

Teatre 5è B

Public i foto final de meeting.


 


Coordinadora Projecte