home Isona
HORARI

ED. INFANTIL I PRIMÀRIA

MATÍ de 9.00h a 13.00h. Dilluns, dimarts i dimecres se sortirà a les 13.10h.

TARDA de 14.45h a 16.45h

Recordeu que el primer dimecres de cada mes no hi haurà  classe a la tarda. (a partir del octubre).

NORMES DE CARÀCTER GENERAL

És obligatori per a tots els cursos de portar el xandall d'Educació Física

Es recorda que a les 8.55 h i a les 14.40 h s'obrirà la porta de l'escola. Si algú, per motiu justificat, ha d'arribar més tard, cal que ho avisi al centre. Els alumnes usuaris dle transport escolar es regiran pels horaris dels Transports.

D'acord amb la campanya de Salut Escolar i conservació de medi ambient, que estem portant a terme al Centre, insistirem en el o consum de llaminadures i en la recollida selectiva de deixalles.

Donats els protocols sanitaris i educatius, demanem a les famílies ser curosos amb la neteja; portar mocadors i en cas de febre que l'alumne resti a casa seguint les orientacions dles protocols i els consells dels equips sanitaris.

Carrer de les escoles, 2 cp.25693 Salàs de Pallars