Generalitat de Catalunya Departament d'Ensenyament CEIP  Miquel Granell Sebastià Juan Arbó, 121 Telèfon: 977 70 19 49 43870AMPOSTA

Àrea
Llengua Catalana
Nivell
Primer
Trimestre
Segon

TÍTOL de l'activitat RESUM de l'activitat ENLLAÇ de l'activitat

Unitat 5

ANEM A COMPRAR

Fotografies dels mercats. Mercat

Unitat 6

CADA CASA ÉS UN MÓN

Fotografies de diferents tipus de cases. Cases del món
Juguem i relacionem les parts de la casa. La casa
MUD com fer una postal. Una postal
Enviar un correu electrònic a la Bruixa Express Les tres bessones

Unitat 7

QUANTA FEINA!

Descriu els personatges i explica les seves aficions. Club super 3
Jclic sobre els oficis. Els oficis

Unitat 8

QUÈ FAN AVUI?

Pàgina oficial de l'InfoK Notícies
Busquem informació sobre la redacció d'un diari Diccionari GREC.cat
Altres activitats
Activitats de lectura i escriptura Activitats de lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic de les peces de vestir, les coses de la classe i els aliments. El projecte està adreçat a educació infantil, cicle inicial i aula d'acollida. Cadascun dels projectes està dividit en tres parts.

Imatges obtingudes del dossier "Les botigues" del Departament d'Educació: Seminaris d'assessorament didàctic de la llengua catalana.

La roba

Els aliments

El material escolar

Tecleja Aprèn a teclejar des de ben petit. Teclat per a petits
Lectura i escriptura Conjunt de 7 paquets d'activitats de llengua escrita per a tercer curs d'educació infantil, primer cicle d'educació primària i per alumnat amb NEE, que contenen:
Lectura, còpia, dictat directe, dictat amb model absent, i dictat mut de paraules de les set primeres consonants.
Paraules