Generalitat de Catalunya Departament d'Ensenyament CEIP  Miquel Granell Sebastià Juan Arbó, 121 Telèfon: 977 70 19 49 43870AMPOSTA

Àrea
Llengua Catalana
Nivell
Tercer
Trimestre
Segon

TÍTOL de l'activitat RESUM de l'activitat ENLLAÇ de l'activitat
Unitat 5

LES FÀBRIQUES D'ABANS

Paquet d'activitats sobre els bombes: com vesteixen, quines eines fan servir, quins vehicles, com s'escriu bombers i quins números hi ha en el telèfon d'emergències.
Inclou jocs, trencaclosques, una cançó i la sirena del cotxe dels bombers entre d'altres coses.

Els bombers

Unitat 6

MIREM EL CEL

Vols escriure un conte de por? T'agrada inventar mons fantàstics? Prefereixes tocar de peus a terra i explicar històries reals? Aquí trobaràs tot això.
Pots llegir o escriure contes
Unitat 7

OBSERVEM I MESUREM

Fer una volta al món amb la bruixa utilitzant eines per a saber orientar-se fent el viatge.
Vols fer la volta al món amb la Bruixa Avorrida?
Unitat 8

ESTALVIEM AIGUA

Informació sobre la utilització de l'aigua i el seu consum
El planeta aigua
Altres activitats

Contes bojos
Acabar uns contes ja començats per una altra escola posant disbarats.
Contes bojos
Ortografia És un material interactiu elaborat amb JClic per a la pràctica de l'ortografia adreçada a nens i nenes d'educació primària. Està pensat perquè els exercicis d'ortografia es puguin realitzar tant des de casa com a l'escola. Són exercicis graduats per grau de dificultat que atenen els diferents ritmes d'aprenentatge de cada nen i nena.
Aventura't amb l'ortografia
Rondalles Trobem moltes rondalles de diferents llocs.
Rondalles als països catalans
Jocs Joc de buscar parelles exercici de lectura eficaç
El joc de la memòria
Auca Lectura i puzle de l'auca de Sant Jordi