2012-13 Colònies a Altafulla

Els dies 21 i 22 de març hem anat de colònies les escoles Sant Feliu de Els Guiamets i Sant Isidre de Capçanes a Altafulla, concretament a la Finca Tamarit.

Només arribar, la Susana, una monitora de la casa de colònies, ens fa explicar les normes de la casa. Allò que podíem i no podíem fer.

A continuació, ens vam presentar tots, així ens coneixien els i les monitores.

I, el moment més esperat per tots i totes: la presa de posessió de les habitacions.

Un altre moment no menys desitjat: l'hora de menjar l'entrepà o la carmanyola que ens ha preparat la mare o el pare.

Mentre els nois grans jugaven un partit amb nens d'altres escoles, les noies grans s'explicaven coses...

i els petits s'ho passaven d'allò més bé ballant.

La primera activitat dels grans va ser la Línia Fosca, una prova de confiança en el company.

Els petits van jugar amb Jocs Gegants.

A la nit, després de sopar una crema de verdures i unes empanadilles, van xalar ballant, cantant i saltant a la disco, on ens vam relacionar amb nens i nenes d'altres escoles, un dels objectius de les colònies, la convivència.
A continuació, uns jocs cooperatius van posar a prova la cohesió del grup dels grans. A l'hort de la Sínia, els petits van observar les tortugues i van fer de pagesos, mentre els grans feian una gimkana a Altafulla.
Per acabar, el dinar de l'últim dia. De seguida va arribar el bus i van tornar a casa, cansats, però contents.