Escola Sant Isidre

c/ Carrasclet, 35

TEL: 977 17 83 17 e3000792@xtec.cat

43776 - CAPÇANES

L'escola és un edifici amb dos zones diferenciades, amb entrada independent cadascú.

Al voltant de l'edifici principal hi ha un pati de terra i una petita pista d'esport.

La primera zona està dividida bàsicament en 3 aules, comunicades entre elles:

Una és la dels"grans", aquest curs ocupat per cicle mitjà i superior. Un altre espai fa la funció d'aula d'infantil, i permet la distribució en racons. L'últim espai és l'aula que diem "del mig"o "del Porxo", i que dóna al pati de terra.
A la segona zona s'ofereix servei de menjador. Té una petita "cuina", lavabos i un quartet on es guarda el material d'educació física.
A la part sud hi ha el dipòsit de gasoil i la caldera de la calefacció. També un espai de terra on fem hort.
La nostra escola està molt propera a un paratge natural (Les Canals) idoni per l'estudi de la natura o per realitzar activitats a l'aire lliure.