PRESENTACIÓ

Vam començar aquest herbari amb dos objectius:

Per una banda, identificar i conèixer el nom i les característiques de les plantes roderals que tenim al voltant de l'escola o que hi ha en el nostre terme municipal . I per l'altre, respectar les plantes i l'entorn.

Amb el recull de totes les fotos que hem fet es confegeix l'herbari virtual que podeu consultar des de casa.

La confecció de l'herbari comença a P3 i acaba a 6è. Cada curs els nens treballen un total de dues plantes i un arbre.

En finalitzar l'escolaritat cada nen té el seu propi herbari en format paper i haurà col.laborat en la confecció d'aquest herbari virtual, que no pretén ser un treball científic sinó el recull de les observacions detectades pels nostres alumnes.

Els petits d'educació infantil fan sortides al voltant de l'escola per veure els canvis que es produeixen a cada estació. Aprofiten aquestes sortides per fer el treball de les plantes corresponents i en tornar a l'escola omplen la fitxa del seu herbari.
A primària també fan sortides per a identificar , observar i fer les fotos de les plantes, per després omplir-ne la fitxa.

Insistim, no es tracta d'un treball científic, sinó d'un treball fet pels alumnes segons el seu nivell i a partir de les seves pròpies observacions.

Gaudiu d'aquest treball fet amb molta il.lusió .

COMENÇAR