CASTANYADA 2005

AMBIENTACIÓ

Cada alumne va portar una fulla i la va penjar a l'arbre de l'entrada.
L'arbre va quedar molt bonic tot ple de fulles naturals de diferents mides i colors.
A sota de l'arbre es va posar la castanyera torrant castanyes.

LA CASTANYERA

També es va muntar a l'entrada de l'escola una exposició de fruits de la tardor. Els fruits els van portar els alumnes de Cicle Inicial i els cartells amb el nom de cada fruit els van fer els nens i nenes de Cicle Superior a l'aula d'informàtica.

EXPOSICIÓ DE FRUITS DE TARDOR

Cada alumne (de P3 a 6è) va pintar també una graciosa castanya amb diferents cares.
Aquestes castanyes es van penjar per tota l'escola.

ACTIVITATS QUE ES VAN REALITZAR

Dijous 27 d'octubre

Durant tot el dia els alumnes de l'escola van anar passant per l'exposició de fruits de la tardor i es va organitzar el que vam anomenar "Tastet de tardor".
Els nens i nenes van poder degustar codonyat i magrana.

Divendres 28 d'octubre

A la tarda vam celebrar a l'escola la festa de la castanyada.
Els mestres que es queden al menjador van torrar les castanyes al migdia i els de cinquè van posar-les en les paperines que havien fet els alumnes de Cicle Superior.
A dos quarts de 4 de la tarda tots els alumnes de l'escola van sortir al pati i van fer una gran rotllana.
Quan tots estaven col·locats van arribar els nens i nenes de 6è. vestits de castanyers i castanyeres, es van posar al mig de la rotllana i van ballar la dansa de "La castanya".

Després tots els alumnes de l'escola van cantar i ballar cançons/danses de la castanyera que havien estat preparant a les classes de música.
Van cantar i ballar
· Marrameu.
· La castanyera.
· La castanya.
· Per Tots Sants.
· El ball de la castanya
. · Visca el ball de la castanya.

Què bonic veure a 312 nens i nenes de totes les edats cantant i ballant al mateix temps!

Al acabar vam menjar castanyes torrades i després vam ballar música moderna.

Tornar a
[l'entrada] [festes]