NADAL 2005

Angelets

AMBIENTACIÓ

Els alumnes d'Educació Infantil van confeccionar amb retalls de revistes un bonic mural ple de fotografies i paraules que simbolitza l'esperit del Nadal.

Mural

Els alumnes de Cicle Inicial es van encarregar de decorar l'arbre de l'entrada de l'escola amb angelets.

Els alumnes de Cicle Mitjà van fer un ninot de neu gegant i flocs de neu per decorar la vidriera.

Els alumnes de Cicle Superior van ser els encarregats de muntar el pessebre a l'entrada. Van fer un bonic pessebre amb figures elaborades pels mateixos alumnes amb cartolines, papers i plastilina.

Aquest pessebre va guanyar el primer premi infantil en el concurs de pessebres del poble.

La porta de totes les classes de l'escola va quedar molt ben decorada amb divertits Pares Noëls sortint de fumeres i amb avets gegants plens de regals, estrelles, cors... va quedar preciós!!!!.

ACTIVITATS QUE ES VAN REALITZAR

El dimecres 7 de desembre els alumnes d'Educació Infantil van anar a buscar el Tió.

El dilluns 19 de desembre a la tarda, van venir a l'escola els patges reials.

El dimarts 20 de desembre a la tarda a l'Església del poble vam fer l'Audició de Nadales a càrrec de tots els alumnes de l'escola.

El dimecres 21 de desembre al matí vam fer un Recital de Poemes a càrrec de tots els nens i nenes de l'escola i després tots junts van cantar la popular nadala "Fum, fum, fum".

A la tarda vam fer el "Caga Tió" i el Tió ens va obsequiar amb boniques joguines!.

TORNAR A
[L'ENTRADA] [FESTES 2005-2006] [FESTES]