NADAL 2003

Aquest curs tots els nens i nenes de l'escola han pintat i retallat un motiu referent a l'hivern per tal de confeccionar una sanefa que ha adornat els passadissos de l'escola durant els mesos més freds de l'any.
Així la nostra escola s'ha vist plena de diferents ninots de neu, nens ben tapats, gorres, bufandes…

Els alumnes d'Educació Infantil han fet un mural de la Pau amb diferents retalls trets de revistes, diaris… per tal que mirant aquestes fotos tots prenguem consciència de la importància de la pau i del mal que poden fer les guerres.

Els nens i nenes de Cicle Inicial han sigut els encarregats d'adornar l'arbre de l'entrada de l'escola.
Els motius escollits han sigut unes magnífiques estrelles confeccionades per ells mateixos . Cicle Mitjà ha sigut l'encarregat d'omplir de capses de regals el terra de l'arbre.

Els alumnes de Cicle Superior han confeccionat un fantàstic arbre fet amb mans que han penjat a les vidrieres del final de les escales.

Els alumnes de 6è., com cada any, han sigut els encarregats de fer el pessebre a l'entrada de l'escola.El pessebre ha quedat molt bonic i l'han fet amb figures que els mateixos alumnes han elaborat amb plastilina a les hores de plàstica.

Cada curs ha adornat les portes de la seva classe amb una dita i amb diferents motius nadalencs.

Els alumnes d'Educació Infantil junt amb alguns pares i mares han sortit a buscar el tió pels voltants de l'escola.

El dijous 18 de desembre a les 3 de la tarda tots els nens i nenes de l'escola i el claustre de professors han anat a l'Església de Sant Miquel per fer una CANTADA DE NADALES. Cada curs ha cantat les nadales que durant les últimes setmanes han assajat i preparat a les classes de música.
Al nombrós públic assistent li ha agradat molt escoltar a tots els alumnes de l'escola, dels més petits als més grans, com interpretaven les diferents cançons preparant-los ja per les pròximes festes nadalenques.

PROGRAMA DE LA CANTADA:

El divendres 19 de desembre, últim dia d'escola abans de les vacances de Nadal, tots els alumnes, per cursos, han cantat a les escales de l'entrada, per tots els altres nens i nenes de l'escola, una nadala.

I després de cantar tots a fer cagar el tió!!!.

[Tornar a l'entrada.] [Tornar a festes.]