En aquesta secció us comentarem com va l’esport a la nostra escola i des d’aquí us animem a participar en totes les activitats esportives que es realitzen..
Pel que fa al CROSS, l’any passat ja vam tenir representació escolar als Campionats de Catalunya ( a Castelló d’Empúries). Els classificats van ser: Imma Rodríguez, Gemma Gay, Ferran Orta i Tamara Aran.
Aquest any també participàrem en les proves comarcals. Un total de tres: a Ascó, Móra d’Ebre i Tivissa. Vam córrer amb tot tipus de terrenys: terra i pedres, fang, asfalt i pista. Les distàncies eren: per l’aleví femení 1500m i pel masculí 2500m.
Finalment aconseguírem classificar-nos pel Territorial d’Ascó. Aquí ens jugàvem passar als Campionats de Catalunya. Aquests van ser els resultats:
Tamara Aran 47ena . Imma Rodríguez 98ena.
Joana Martínez 49ena . Gemma Gay 99ena.
Ferran Orta 87è.
Les dos atletes seleccionades van estar la Tamara Aran y la Joana Martínez que van assistir al Campionat de Cross de Catalunya a Canet de Mar els dies 19 i 20 de febrer. De dues-centes participants totes dues van quedar entre les setanta-cinc primeres.
Passem ara a la SECCIÓ D’ESCACS. Els alumnes de 1er. de Cicle Superior Gemma Gay, Josep Garcia i Josep Mª Picon van participar al Campionat de la Ribera celebrat a l’escola Lluis Viñes de Móra d’Ebre.
Els resultats van ser molt bons per la nostra escola. A les seves categories, la Gemma i el Josep van aconseguir la medalla de plata. La llàstima va ser l’eliminació del Josep Mª a les semifinals.
La Gemma i el Josep van classificar-se pel Campionat Territorial a Santa Coloma de Queralt. A la Gemma no li va ser possible assistir però el Josep va fer un bon paper representant l’escola. A banda dels esports individuals, l’escola també gaudeix de representació als esports en equips:
EQUIP BENJAMÍ DE FUTBOL SALA MASCULÍ: els alumnes que participen són: Eric Álvarez, Oriol Rosich, Francesc Ronda, David Alió, Víctor Viñes, Joaquim Cervelló, Ruben Losa, Marc i Pol Ramos, Francesc Picon, Roland Cirac, Pol Esteve i Ivan Valencia.
La diferència d’edat és el punt dèbil d’aquest equip, el reglament obliga a que tots els jugadors participin en almenys una de les quatre parts y això ens obliga a alinear nens d’edats molt diferents. Si es portessin millor i fessin més cas de l’entrenador els aniria millor.
EQUIP INFANTIL D’HANDBOL FEMENÍ: les jugadores són: Imma Rodríguez, Aida Vilaplana, Tamara Aran, Joana Martínez, Ariadna Escoda, Sandra Pérez, Verònica Aguilar, Jorgina Busom, Olga Calvente, Carla Escoda, Danae Alvarez, Noelia Moliner, Iria Franch i Julia Garcia
Part d’aquest equip està format per noies que van assistir a la nostra escola i que ara van a l’IES de Flix però defensen els nostres colors.
Hem de dir que els resultats no acompanyen a cap dels equips però tots intenten fer-ho el millor possible. Des d’aquí els donem l’enhorabona per la seva constància tot i les derrotes!
Enguany els Jocs Escolars de la Ribera es tornen a celebrar a Ascó els dies 20 y 21 de maig.
|
Lina Mur |
Argent Bronze |
Velocitat 60m. Salt de llargada
|
|
Ferran Orta |
Argent Argent |
Velocitat 60m. Salt de llargada
|
|
Joana Martinez |
Bronze Bronze |
Velocitat 60m. Salt de llargada
|
|
Pedro Lillo |
Or Argent |
Velocitat 60m. Salt de llargada
|
|
Tamara Aran |
Argent Argent |
Fons 600 m. Fons 2.000 m.
|

|
FIGOTPRESS
|
Revista nº 2
|
juny de 2000
|
|