El lloc web de l'Escola Jaume Balmes de Santa Bàrbara

Utility Link | Utility Link | Utility Link
subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link
subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link
subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link
subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link
subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link

ESCOLA JAUME BALMES- Santa Bàrbara

Benvinguts!!

Benvinguts a la pàgina Web del Col·legi Públic Jaume Balmes. Esperem i desitgem que amb la seva visita descobriu una mica el nostre centre i que pugueu enviar-nos a la bústia del correu tots aquells suggeriments que hi considereu oportuns, tot amb 'objectiu de relitzar millores o simplement per establir una comunicació.

Llegir tota la notícia INICI DEL CURS 2010-2011

Ja hem començat el nou curs 2010-2011 amb un horari nou.

Com ja sabeu aquest any iniciem una nova singladura amb la modificació horària de l'alumnat de primària que entra a les 8:30 i d'infantil a les 9:30, la qual cosa provocarà de ben segur reajustaments d'horaris i d'hàbits. No us oblideu que a partir d'ara els nens i nenes sortiràn a les 12:30 hores.

L'altra novetat és l'acollida matinal a l'alumnat d'educació infantil, tant si tenen germans com si no en tenen.

Des del centre intentarem entre tots i totes que el canvi sigui el més natural possible, oferint-vos en tot moment l'ajut que cregueu convenient.

Així doncs, amb tota la il·lusió del món i moltes ganes, encetem aquest curs en el que donem la benvinguda a tots aquells xiquets i xiquetes que s'incorporin de nou, i per els que ja heu estat amb nosaltres, una salutació ben forta.

About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact Us | ©2010 Escola Jaume Balmes