CENTENARI (1892-1992)

L’any 1992 es va commemorar el centenari de l’escola, celebrant-se una sèrie d’actes, així com la publicació de material curricular amb la figura del fundador i l’edifici com a centre d ‘interès. Entre aquests actes van destacar:

El concurs públic de cartells commemoratius del centenari. El que veieu a l'inici d'aquesta pàgina és el que posteriorment es va convertir en l'anagrama de les samarretes de l'equip d'esport de l'escola.

Inauguració dels actes amb la presència dels inspectors, mestres d'altres centres de la zona, mestres jubilats i autoritats locals. Es va fer la presentació de les unitats didàctiques realitzades pels mestres i el reconeixement als mestres jubilats al centre.

Tots els alumnes i les alumnes del centre van treballar sobre el centre d'interès i se'ls va lliurar un exemplar de la publicació.