“Conviure per viure” aquest va ser el lema d’un dels anys de la setmana intercultural. Una de les activitats que es van portar a terme va ser la següent: Cada classe va pintar un dels dibuixos que veieu a la fotografia. I desprès es va muntar en forma de puzzle, representant totes les cultures i races: El tapís de la diversitat

Un altre curs, el lema va ser “Tots estem fets de la mateixa pasta”.

Cada curs va preparar la seva porció de pastís, amb paraules com Dignitat, Solidaritat, Diàleg, etc. I amb totes elles vam formar “El pastís de l’harmonia”, mentre una mestra anava explicant el significat de cada paraula davant tots els alumnes de l’escola.

El curs 2007-08 el lema ha estat:” Descobrint els orígens, construïm identitats”.

Cada alumne va realitzar el seu arbre genealògic fins els besavis. Amb el número d’avantpassats es va fer una estadística i un arbre on estaven representats tots els orígens. Cada curs va posar una fulla a l’arbre, que sorgint de Torredembarra dona acolliment a tothom.