FUNCIONAMENT DE L'AULA D'INFORMĀTICA

La nostra escola disposa de dues aules d'informātica
Les anomenarem Aula d'informātica A i Aula d'informātica B.

L'aula A estā ubicada a la primera planta, amb 14 ordinadors, scanner, impresores, etc i és utilitzada per Primāria.

L'aula B estā situada a la Planta baixa de l'edifici Utilitza aquesta aula , l'Educaciķ Infantil i serā la reserva per a poder fer activitats en hores no assignades.

Cada grup classe, des de P4 a 6č, té una sessiķ quinzenal. Hi anirā a l'aula el grup desdoblat.
Cada nivell ha elaborat una programaciķ anual per trimestres, tenint en compte les sessions reals que es podran fer. Cada sessiķ correspon a quinze dies.
Es fa una programaciķ vertical i cada nivell l'ha confeccionat en funciķ del que havien treballat els alumnes el curs passat. A banda de la programaciķ també hem confeccionat uns fulls de seguiment que ens ajudaran a controlar el nivell que assoleix cada alumne dins de cada sessiķ.

El treball a la classe d'informātica es realitza amb la meitat de la classe per aprofitar millor l'estudi.