SORTIDES A TARRAGONA I CAMP D'APRENENTATGE

Port

Port

matí

Els nens i les nenes de Tàrraco

Port Tarragona

3er.Primària

Dia

Zoo Petri - TGN

1er.Primària

Zoo Petri - TGN

1er. Primària

Port de Tarragona

P-5

Dia

Vine al port i aprendràs la mar!
Estudi del mar des de diversos aspectes: comercials, pesquers i coma via de comunicació. Recorregut pel port en barca i recollida de mostres pel treball de laboratori i mesura de la temperatura a diferents nivells de profunditat, calat, transparència ...

Una casa de pagès del segle XVIII al camp de Tarragona (Vilallonga del Camp)
En una casa de pagès de Vilallonga del Camp es realitza l'estudi de la vida quotidiana i activitat industrial i agrícola d'un poble en aquest període: conreus, eines, productes, pràctiques comercials, costums i elaboració i conservació dels aliments.

ZOO PETRI (Catedral de Tarragona)

Els alumnes de primer realitzen una visita a la Catedral de Tarragona i estudien els animals que hi ha esculpits a la pedra (zoo petri) . Fan dibuixos, comparacions d'animals, etc. en un quadern que se'ls subministra i ho treballen també a classe posterior i anteriorment

LA CATEDRAL DE TARRAGONA

La finalitat d'aquesta sortida és que els alumnes, en acabar l'activitat puguin respondre a:
- Què és i on està situada la Catedral ?
- Quins són els principals espais que la integren?
- Quines persones podem trobar-hi i què hi fan?
- Què hi ha a la Catedral?

No volem que l'activitat sigui una experiència aïllada desvinculada de qualsevol context. Per tant previ a la sortida, es fa a classe la lectura col·lectiva del llibre de Jordi Tortosa: "El fantasma de la catedral". Alhora estructurem l'activitat en si mateixa, en la realització d'un treball de camp i un de posterior, al col.legi.