|
Començant
1
|
Progressant
2
|
Aconseguit
3
|
Puntuació
|
Organització
dels grups
|
Formació
dels grups de manera lenta i problemàtica
|
Es
produeixen discussions però finalment es formen els
grups
|
Els
acords són ràpids i sense problemes.
|
|
Atenció
a les explicacions prèvies a les tasques
|
No
escolta i té dificultats per poder seguir les tasques.
|
De
vegades xerra una mica i es distreu i això li ocasiona
problemes puntuals.
|
Té
l'atenció necessària i no es distreu a l'hora
d'escoltar les explicacions.
|
|
Cerca
de la informació
|
No
acostuma a arribar a les pàgines web proporcionades
per trobar la informació.
|
Li
costa, però sol arribar al lloc idoni per recollir
la informació.
|
No
té problemes per arribar a les webs marcades.
|
|
Recull
de la informació *1.
|
Recull
poca informació sobre el tema. Es perd en el procés
de navegació.
|
Recull
força informació sobre el tema. Té un
mínim de soltura en la navegació.
|
Recull
tota la informació i demostra certa destresa en el
procés de navegació.
|
|
Utilització
programari Word
|
En general li costa
aplicar la majoria d'aspectes treballats: posar títol,
escriure, enganxar les imatges, desplaçar-se per les
cel.les, guardar i recuperar el document…
|
Demana ajudes puntuals
per poder seguir el treball, però mostra uns coneixements
mínims. |
En general aplica
bé tots els aspectes i només és susceptible
d'un mínim control per part de l'adult. |
|
Presentació
final en Word
|
Presentació
incorrecta o incomplerta i no adaptada a les pautes donades.
|
Presentació
correcta, complerta i adaptada a les pautes donades, però
poc detallada en punts concrets.
|
Presentació
complerta i adaptada a les exigències demanades amb força
explicacions i demostrant bon gust per la feina ben feta. |
|
Elaboració
del Power Point
|
Ha tingut dificultats
clares per elaborar la seva diapositiva no completant tots
els aspectes demanats.
|
Ha requerit ajuda
puntual en elaborar la seva diapositiva però ha completat
tots els apartats demanants. |
Ha elaborat la seva
diapositiva de manera complerta i amb força destresa. |
|
Confecció
del mural*2.
|
S'ha desantés
en la confeccció del mural.
|
Ha participat mínimamnet
en la confeccció del mural |
Ha tingut una participació
activa en la confeccció del mural. |
|
Actitud
envers les tasques: responsabilitat, motivació, interrelació.
|
Li
costa assumir la seva part del treball, treballa lentament,
té poca motivació i xerra massa amb el grup
i es distreu amb facilitat.
|
Va
complint amb les seves tasques, mostra un mínim d'interès
i enraona amb el grup sobre aspectes concrets del treball.
|
Compleix
bé amb el seu treball, demostra molt d'interès,
pren iniciatives en el grup i ajuda força als menbres
del grup.
|
|
*1. Recull de la informació: dades dels països,
fotografies pel mural i banderes pel Power point.
*2. Mural: fitxes dels països en Word i fotografies representatives
de cada país.