CEIP LA MERCÈ

C/Providència, 11-15

43500 Tortosa

T’AGRADARIA COMPARTIR ELS TEUS SOMNIS AMB ALTRES PARES I MARES?

En la passada assemblea de pares i mares molts de vostès van sortir molt contents i esperant tornar a trobar-nos per poder començar a somniar.

Els alumnes ja estan somniant amb una escola millor, els mestres també i moltes de les famílies ja ens estan fent arribar somnis per escrit per poder tenir-los en compte. I tu? Ja l’has fet?

Si vols compartir tot el que penses:

el proper Dijous 22 de Febrer, a la SALA POLIVALENT podràs somniar junt amb altres pares i mares mentre passeu una bona estona i bereneu.

Podràs portar als teus fills de menys de sis anys d’edat.

És molt important l’assistència de tothom per poder tenir en compte totes les opinions. I sobretot, tenir moltes ganes de canviar l’escola a la que van els seus fills/filles.

Es faran tres sessions per què si no podeu venir a una vingueu a una altra, ens agradaria que aquesta carta la tornareu al mestre confirmant l’assistència i l’hora a la que vindran. Les sessions seran les següents:

TORNAR A COMUNITAT