AVÍS LEGAL

Aquest lloc web i tots els seus continguts, incloent-hi els textos, imatges, so i qualsevol altre material, és propietat de l'Escola LA MERCÈ de Tortosa, sempre que no s’indiqui una altra titularitat. Podeu utilitzar-los només amb finalitats educatives sempre que en citeu la procedència.

Escola LA MERCÈ no és responsable de la informació que es pugui obtenir a través d’enllaços a sistemes externs que no siguin dependents d’aquesta entitat.

Escola LA MERCÈ no es responsabilitza de la mala utilització dels continguts d'aquestes pàgines web per part de l'usuari.

Escola LA MERCÈ es reserva el dret d'actualitzar els continguts d'aquestes pàgines web quan vulgui, i també d'eliminar-los i de limitar-hi o impedir-hi l'accés, de manera temporal o definitiva.

Escola La Mercè. Providència, 11-15. 43500 TORTOSA

- TORNAR A L'INICI