Inauguració exposició El Mundo de los Sellos

El dia 15 d’abril de 2008 s’inaugurà al nostre Col.legi l’exposició "El Mundo de los Sellos" (FESOFI – Comisión de Juventud) que amb molt de plaer fou rebuda per tota la comunitat educativa de Tortosa.

A l’acte foren invitats el Sr. Alcalde la ciudad, Sr. Ferran BEL i ACCENSI, el Sr. Lluís SOLER i PANISELLO Conseller d’Ensenyament del Consell Comarcal del Baix Ebre, Sr. Jordi FOLQUÉ i BORRULL, representant del President del Consell Comarcal del Baix Ebre, així com també la directora-adjunta Sra. Rosa VANDELLÒS del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, SSTT a les Terres de l’Ebre i el comisari de l'exposició Sr. Felipe Villamartín, que va explicar el contingut de l'exposició.

En finalizar l’acte inaugural es serví un vi d’honor, gentilesa de l’AMPA.

Així mateix vingueren a l’acte les/els directores/rs dels altres Col.legis Públics de la ciutat, tot el claustre de professors, president i junta de l’AMPA i els alumnes del Cicle Superior del Col.legi La Mercè, i el Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.

L’ exposició ha sigut instal.lada al vestíbul i a la biblioteca del centre, per a poder així rebre la màxima informació amb tota comoditat. Ha sigut visitada por tots els alumnes d’Educació Primària i d’Educació Infantil del nostre Col.legi.