PRIMERA CIRCULAR TROBADA D'EXALUMNES LA MERCÈ - JUNY 2008

Benvolguts / Benvolgudes,

Som un grup d'exalumnes del Col·legi La Mercè que organitzem una trobada entre companys, aquelles persones que en la infància vàrem compartir aula, pupitre i pati.

Així, hem organitzat un dinar per a totes les promocions que tindrà lloc el dia 7 de JUNY de 2008 al PAVELLÓ FIRAL DE REMOLINS a les 14 hores. Pretenem que sigui un dia creatiu i divertit per gaudir de les amistats.

Hem triat aquesta data perquè coincideix amb el 160è. aniversari de la fundació del Col·legi de La Mercè com a escola pública. Per tal motiu durant el matí del dia 7 de juny el Col·legi organitzarà una JORNADA DE PORTES OBERTES a l'edifici actual del carrer de la Providència (al barri del Rastre tel. 977441566 ) a la qual estem tots invitats.

Si esteu interessats a participar en la festa i assistir al dinar heu d'ingressar l'import del menú abans del dia 21 de maig de 2008. Teniu la informació en el quadre següent:

Preu : 30    (trenta euros) per persona
Entitat Caixa Tarragona
Codi compte client CCC:- entitat----- oficina----dígit control --núm. de compte
--------------------------- -2073 --------0121----- 70-----------------

Nota important: quan feu l'ingrés a l'entitat bancària, especifiqueu-hi: nom i cognoms, i data de naixement (tots voldrem compartir taula amb la nostra promoció). També feu-hi constar el nombre d'acompanyants, si és que decidiu venir en família

Des de la pàgina web del col·legi (www.xtec.cat/ceip-lamerce-tortosa) volem establir una mitjà de comunicació que ens ajudi a millorar aquest esdeveniment i reunir el màxim possible de companys de les diferents promocions que han cursat estudis al Col·legi. La intenció és que sigui un canal àgil i flexible on podreu consultar: la informació actualitzada de la festa i mitjançant correu electrònic (exalumnes.lamerce@gmail.com) enviar suggeriments, fotos i sol·licitar llistes dels companys de promoció.

Us animem a venir i a fer-ne difusió entre tota la gent que conegueu que hagin estat alumnes del Col·legi de qualsevol edat, curs o promoció.

Cinta March ----------------------------------- Cinta Favà
Neus Roig ---------------------------------Noëlle Sánchez
Susanna Ferreres ------------------------------Neus Jové

Si voleu qualsevol aclariment, també posem a la vostra disposició els noms i els telèfons de les persones que estem en l'organització d'aquest esdeveniment:

NO US PERDEU L'OPORTUNITAT DE VIURE AQUESTA FESTA, SERÀ ÚNICA!

Plataforma exalumnes La Mercè

Si teniu informació o material que podríem aprofitar per millorar la festa (localització de companys, informàtica, fotografia, música, història...) truca'ns

TORTOSA- FEBRER-2008

+ INFORMACIÓ