10. PLA ANUAL CURS 2009-10

LES RELACIONS EXTERNES AL CENTRE PREVISTES EN REFERÈNCIA A COL·LABORACIONS, SERVEIS EDUCATIUS I SIMILARS

El Pla de treball dels Serveis Educatius: EAP, LIC, CRP s'ha presentat i resta a l'arxiu de secretaria.

*Col·laboració amb el Departament de Sanitat de l'Ajuntament. Vacunacions.

*Col·laboració amb l’Ajuntament en el programa de glopeigs de Fluor.
Als cursos dels cicles Inicial i Mitjà d'E. Primària s’efectuaran glopeigs de fluor periòdics durant 20 setmanes al llarg del curs.

*L’aventura de la vida . S’aplica aquest programa de la Fundació Catalana de L’Esplai, en col·laboració de l'Ajuntament, als alumnes de Primària.

*Educació Vial. Com es habitual des de fa ja anys, l’Ajuntament de Tortosa promou activitats de formació en matèria d’educació vial per als escolars.

* Jornada Corals Escolars. Trobada de corals escolars, que organitza el CRP del Baix Ebre, pel mes de maig.

*Comissió dret de l'educació i prevenció del absentisme (PEE). Grup de treball de Tortosa, presidit per la Inspectora Sra. Josepa Vilurbina, amb la participació de l'Ajuntament de Tortosa. Assisteix el director, a les reunions mensuals.

*SOS ÀFRICA. Col·laborem, ay rera any, amb la recollida de roba usada per motivar als alumnes a col·laborar amb una organització amb causa i que realitza l'arreplegada de roba moguda per la solidaritat que porta el desenvolupament al continent africà.

- TORNAR Pla Anual