14. PLA ANUAL CURS 2009-10

PROGRAMA COOPERATIU PER AL FOMENT DE LA REUTILITZACIÓ DELS LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC COMPLEMENTARI

Segons RESOLUCIÓ EDC/1434/2005, de 9 de maig, per la qual es regula el Programa cooperatiu per al foment de la reutilització de llibres de text i material didàctic complementari, als centres docents sostinguts amb fons públics que imparteixen ensenyaments obligatoris durant el curs escolar 2005-06.
Primera fase: a partir del curs 2005-2006, amb caràcter experimental, el projecte té com a cracterístiques més importants les següents:
• Compartit: amb la participació de l’AMPA, el claustre i el consell escolar.
• Cooperatiu: entre les famílies, l’equip directiu, el professorat i l’alumnat.
• Progressiu: és recomanable iniciar el projecte de manera que sigui fàcil d’organitzar i gestionar.
• Flexible: el centre decideix començar en quins nivells i àrees s'imparteix.
• Universal: tot i que en el moment d’iniciar-se el projecte aquest només incideixi en un nombre d’alumnat limitat, el projecte ha d’aspirar a que tot l’alumnat hi participi.

Segona fase: Curs 2006-2007. Continuació del programa.

Tercera fase: Curs 2007-2008. Continuació del programa.

Curs 2008-2009. Continuació del programa.

Curs 2009-2010. Continuació programa

- TORNAR Pla Anual