16. PLA ANUAL CURS 2009-10

REUNIONS DE PARES I MARES

Convocatòries de reunió informativa per a pares i mares :

La tutora d'alumnes de P3, educació infantil, els convoquen a la primera reunió informativa, , a les 17 hores a l'aula n 1
Temes a tractar:
Informació general. Pla de Llengües estrangeres.
Hàbits de treball.
Normes de convivència a l’aula, a l’escola, a les entrades i sortides del Centre.
Aportació de material escolar.
Altres aspectes d’interès i bones pràctiques per a l’educació dels seus fills i filles.

Les tutores dels alumnes de 1er nivell, cicle inicial, els convoquen a la primera reunió informativa d’inici del nou cicle de l’alumne/a, , a les 17 hores.
Hàbits de treball.
Aportació de material escolar.

La tutora dels alumnes de 3er nivell, cicle mitjà, els convoquen a la primera reunió informativa d’inici del nou cicle del seu fill/a, a les 17 hores a l’aula de classe.
Hàbits de treball.

La tutora dels alumnes de 5è nivell, cicle superior, els convoquen a la primera reunió informativa d’inici del nou cicle de l’alumne/a, a les 17 hores a l’aula de classe.
Hàbits de treball.

Nota: Al final de les reunions de Primària, es repetirà la informació en llengua àrab i bereber. Les mares d'alumnes de parvulari també han tingut aquesta informació.

- TORNAR Pla Anual