CURS 2006-2007
imprimir el formulari

per enviar el teu somni per email, només cal emplenar el següent formulari

CEIP LA MERCÈ - TORTOSA

Escriu a dintre del rectangle si participes com a : pare/mare - alumne/a - mestre/a - altres (una sola opció)
Cognoms

e-mail, si en tens
escriu el com voldries que fos l'escola:

Voldries col·laborar en la futura comunitat d'aprenentatge? Sí  No

És obligatori omplir els camps : Cognoms i Nom.
Per poder realitzar la inscripció amb aquest formulari s'ha de tenir configurat un programa de correu a l'ordinador.

OBSERVACIÓ IMPORTANT: Cas de no poder enviar el formulari anterior podeu enviar el somni per correu electrònic amb els mateixes dades a:

ceiplamerce@gmail.com

D'acord amb la nova "Ley de Servicios de la Sociedad de la Información y Comercio Electrónico", aprovada pel parlament espanyol, i de la vigent Llei Orgànica 15 13/12/1999 de Protecció de Dades, et comuniquem que la teva adreça de correu electrònic formarà part de la llista de correus del CEIP LA MERCÈ i que tens dret a la rectificació i cancel·lació de les teves dades. Et garantim que les teves dades són confidencials i per a us exclusiu del CEIP La Mercè.

anem cap....a un comunitat d'aprenentatge
CEIP LA MERCÈ© 2007