GUIA DIDÀCTICA

 


COMPETÈNCIES BÀSIQUES

  • Competència comunicativa lingüística i audiovisual.
  • Tractament de la informació i competència digital.
  • Competència d’aprendre a aprendre.
  • Competència d’autonomia i iniciativa personal.
  • Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic.

NIVELLS I ÀREES CURRICULARS

  Aquesta web quest estā dissenyada per a l'alumnat de 2n de primāria. Es desenvoluparā a comenįament del tercer trimestre i com a activitat prčvia a una estada de dos dies que farā l'alumnat al municipi d'Horta de Sant Joan. Es treballarā dintre de l'ārea de llengua catalana, coneixement del medi natural, social i cultural, educaciķ artística i sisena hora d'arts.

RECURSOS_ESPAIS:

S'utilitzarā l'aula d'informātica, la biblioteca de l'escola en grups reduīts, l'espai classe. 

RECURSOS_SUPORT DOCENT

  • Tutores.
  • Mestre coordinador d'informātica.
  • Mestra de suport sisena hora d'arts.

RECURSOS_MATERIALS:

  • Ordinadors connectats a la xarxa, impressores.
  • Materials aportats per l'alumnat.
  • Llibres i materials de la bilioteca de l'escola.

TEMPORITZACIÓ:

Aproximadament un mes treballant en les ārees de coneixement del medi natural, social i cultural, catalā, educaciķ artística i sisena hora de bilioteca-informātica, i arts. 

OBJECTIUS DIDÀCTICS:

  • Interčs pels textos escrits i audiovisuals com a font d'informaciķ.
  • Llegir i interpretar missatges en suport informātic.
  • Colˇlaborar en les tasques i responsabilitats de treball en grup, respectant les opinions dels altres i les prōpies.
  • Desenvolupar habilitats de treball cooperatiu.
  • Participar en situacions comunicatives de la vida de l'aula.
  • Iniciar-se en l'ús dels elements bāsics de l'ordinador, utilitzant el teclat i el ratolí.
  • Iniciar-se en l'ús del processador de textos.
  • Comunicar la informaciķ en diferents llenguatges simbōlics.
  • Observar i valorar imatges en suport informātic i suport paper.
  • Elaborar produccions plāstiques a partir de l'observaciķ de tčcniques i estils pictōrics i escultōrics.
  • Utilitzar la terminologia prōpia del llenguatge plāstic (pintura, dibuix,escultura)
  • Valorar i respectar les produccions artístiques prōpies i alienes.
  • Cercar informaciķ a la biblioteca de l'escola a partir d'una pauta establerta.
  • Representar, elaborar i imprimir un itinerari.
  • Utilitzar recursos TIC per a orientar-se a traves dels plānols.
  • Utilitzar adequadament la biblioteca, els mitjans de comunicaciķ audiovisual i les tecnologies de la informaciķ per obtenir, interpretar i valorar informacions i opinions diferents al voltant del treball realitzat.
  • Cončixer alguns dels estils pictōrics d'un artista:Picasso.
  • Desenvolupar la capacitat de cončixer i respectar altres entorns diferents al propi.