COMPETÈNCIES BÀSIQUES
- Competència comunicativa lingüística i audiovisual.
- Tractament de la informació i competència digital.
- Competència d’aprendre a aprendre.
- Competència d’autonomia i iniciativa personal.
- Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic.
NIVELLS I ÀREES CURRICULARS
Aquesta web quest estā dissenyada per a l'alumnat de 2n de primāria. Es desenvoluparā a comenįament del tercer trimestre i com a activitat prčvia a una estada de dos dies que farā l'alumnat al municipi d'Horta de Sant Joan. Es treballarā dintre de l'ārea de llengua catalana, coneixement del medi natural, social i cultural, educaciķ artística i sisena hora d'arts.
RECURSOS_ESPAIS:
S'utilitzarā l'aula d'informātica, la biblioteca de l'escola en grups reduīts, l'espai classe.
RECURSOS_SUPORT DOCENT
- Tutores.
- Mestre coordinador d'informātica.
- Mestra de suport sisena hora d'arts.
RECURSOS_MATERIALS:
- Ordinadors connectats a la xarxa, impressores.
- Materials aportats per l'alumnat.
- Llibres i materials de la bilioteca de l'escola.
TEMPORITZACIÓ:
Aproximadament un mes treballant en les ārees de coneixement del medi natural, social i cultural, catalā, educaciķ artística i sisena hora de bilioteca-informātica, i arts.
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
- Interčs pels textos escrits i audiovisuals com a font d'informaciķ.
- Llegir i interpretar missatges en suport informātic.
- Colˇlaborar en les tasques i responsabilitats de treball en grup, respectant les opinions dels altres i les prōpies.
- Desenvolupar habilitats de treball cooperatiu.
- Participar en situacions comunicatives de la vida de l'aula.
- Iniciar-se en l'ús dels elements bāsics de l'ordinador, utilitzant el teclat i el ratolí.
- Iniciar-se en l'ús del processador de textos.
- Comunicar la informaciķ en diferents llenguatges simbōlics.
- Observar i valorar imatges en suport informātic i suport paper.
- Elaborar produccions plāstiques a partir de l'observaciķ de tčcniques i estils pictōrics i escultōrics.
- Utilitzar la terminologia prōpia del llenguatge plāstic (pintura, dibuix,escultura)
- Valorar i respectar les produccions artístiques prōpies i alienes.
- Cercar informaciķ a la biblioteca de l'escola a partir d'una pauta establerta.
- Representar, elaborar i imprimir un itinerari.
- Utilitzar recursos TIC per a orientar-se a traves dels plānols.
- Utilitzar adequadament la biblioteca, els mitjans de comunicaciķ audiovisual i les tecnologies de la informaciķ per obtenir, interpretar i valorar informacions i opinions diferents al voltant del treball realitzat.
- Cončixer alguns dels estils pictōrics d'un artista:Picasso.
- Desenvolupar la capacitat de cončixer i respectar altres entorns diferents al propi.