La meva escola

La meva escola es diu Rocabruna, té tres classes, una biblioteca inundada de llibres, una sala d’ordinadors, un despatx i el més important un gran pati amb un munt de nens i nenes que salten i juguen plens d’alegria i de rialles.

Història: Denominació

El CEIP Rocabruna deu el seu nom a una partida de terme que l’Arquebisbe de Tarragona dóna a Pere de Vilagrassa i a la seva muller per edificar i construir el poble. A més de ser amb tota probabilitat, un nom derivat del color característic de la pedra que envolta el poble.

Ubicació

La nostra escola està situada en el punt de coincidència entre la Conca de Barberà i l´Alt Camp, a l’esquerra del riu Francolí i a l’entrada del Congost de les Roixel-les.

Actualment Picamoixons és una Entitat Menor Descentralitzada que compte amb uns 480 habitants.