![]() |
|
Mha contat la meva mare que abans les dones anaven a comprar amb un cistell i qui no en tenia anava a comprar i posava la compra al davantal. Al carrer "Raval de Jesús" hi ha una botiga molt antiga que es diu "Colmado Giner". Venen menjar de tot tipus com per exemple: conserves, llaunes, sopes, cigrons,... A Reus quasi totes les botigues velles o antigues han desaparegut.
Al dibuix hi ha un bitllet duna pesseta. Jo i els meus companys no nhavíem vist de pessetes en paper. Amb 1 pta daquestes et podies comprar un xiclet. El bitllet és de 1953, durant la dictadura de F. FRANCO
Tamara Gutiérrez 6èB