wpe1.jpg (11961 bytes)

wpe2.jpg (17227 bytes)

M’ha contat la meva mare que abans les dones anaven a comprar amb un cistell i qui no en tenia anava a comprar i posava la compra al davantal. Al carrer "Raval de Jesús" hi ha una botiga molt antiga que es diu "Colmado Giner". Venen menjar de tot tipus  com per exemple: conserves, llaunes, sopes, cigrons,... A Reus quasi totes les botigues velles o antigues han desaparegut.

Al dibuix hi ha un bitllet d’una pesseta. Jo i els meus companys no n’havíem vist de pessetes en paper. Amb 1 pta d’aquestes et podies comprar un xiclet. El bitllet és de 1953, durant la dictadura de F. FRANCO

Tamara Gutiérrez – 6èB

fletxa.gif (1288 bytes)

Treball-1

Treball-2

Treball-4

Treaball-5

Treball-6

Treball-7

Treball-8

Treball-9

Treball-10