ACTIVITATS DE FI DE CURS

Els dos últims dies d'escola vam fer moltes activitats:

-Vam jugar un partit de futbol sisè contra mestres.

-Vam fer l'entrega de diplomes i orles als nens de sisè.

-Vam fer balls que havíem preparat uns dies abans amb el professor Aitor.

-Vam fer una gimcana amb tots els nens i nenes de l'escola amb moltes activitats diferents i al finalitzar ens vam menjar un gelat.

-Vam rebre la visita de la mascota del Campionat del Món de patinatge.

-Vam poder gaudir del concert de Xavi Ciurans i els alumnes de l'Aula de Sons.

-I FINS I TOT LA NOSTRA FESTA VA SORTIR AL DIARI: !!!

Un final de curs amb molt de ritme | Reusdigital.cat diari de Reus. Notícies i actualitat del Camp de Tarragona - http://reusdigital.cat/noticies/un-final-de-curs-amb-molt-de-ritme

DES D'AQUÍ VOLEM AGRAIR AL XAVI CIURANS I ELS ALUMNES DE L'AULA DE SONS PER VENIR AQUÍ A L'ESCOLA I FER-NOS GAUDIR D'AQUEST MAGNÍFIC CONCERT QUE ENS VAU OFERIR. MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!.

Ens ho vam passar molt bé i ara toca descansar amb les vacances d'estiu. Aquí us deixem moltes fotos i vídeos dels dos últims dies plens d'activitats.

BONES VACANCES!!!

BALLS I PARTIT DE FUTBOL

VISITA DE LA MASCOTA DEL CAMPIONAT DEL MÓN DE PATINATGE I CONCERT DE XAVI CIURANS

GIMCANA