BEQUES DE MENJADOR I LLIBRES

Des de l'Escola Rosa Sensat informem que ja han arribat les sol.licituds de beques per menjador i llibres.

El dia 15 de maig l'educadora, Núria Balsells i la directora, Elena Prats, van informar als pares de com funcionava el procés per demanar-les.

• La beca del menjador la podeu tramitar amb l'ajuda de Serveis Socials de l'Ajuntament fins al 8 de juny. Per qualsevol dubte o aclariment demanar hora per a l'educadora al 977 010 034.

• La  beca de llibres es tramita a l'escola. Es recullen les sol.licituds i s'entreguen omplertes amb tots els documents (DNI tots els membres o majors 16 anys, Llibre de família complert, Tema econòmic: -declaració de renda,-vida laboral/certificate atur/ PIRMI/pensió…) a l'escola fins el 14 de juny. Horari de 9 a 14h.