JORNADES CULTURALS 2015

EL PETIT PRÍNCEP

petit príncep

Els dies 11, 12 i 13 de febrer hem celebrat les Jornades Culturals de l'escola dedicades al Petit Príncep.
Tota l'escola hem treballat, en forma de tallers, aquest conte, on s'hi troben molts valors, destacant-hi el valor de l'amistat.
A Educació Infantil s'han integrat les Jornades Culturals dintre del treball de "Projectes".
En tots els grups d'Educació Primària s'ha fet prèviament una lectura col.lectiva en veu alta com a introducció als nombrosos i variats tallers, d'entre els quals en destaquem:
Activitats a la pissarra digital, dibuix i pintura, trencaclosques, punts de llibre, còmics, màscares dels personatges de l'obra, dramatitzacions, cançons...
Com a mostra d'aquestes Jornades Culturals, aquí teniu un bon recull d'imatges.
També hi veureu la celebració del Dijous Gras, en la què vam fer i menjar delicioses truites per esmorzar.
I com a cloenda de les Jornades, tots els alumnes de l'escola, en rotllana, vam cantar la cançó "Vaig aprendre" del musical "El Petit Príncep".