JORNADES CULTURALS 2015-16

Del 2 al 5 de febrer, els alumnes de l'escola Rosa Sensat de Reus, hem celebrat les Jornades Culturals que aquest any han portat per títol: "Escoltem el silenci" amb la finalitat d'afavorir en els nostres alumnes l'autoconeixement, el control de les emocions i la calma interior.

Hem comptat amb professionals voluntaris que ens han regalat el seu temps i coneixements:

- Gemma Berzosa: va preparar unes sessions de ioga per a tots els nens i nenes de l'escola. A més, ens va fer una sessió formativa pels mestres per donar-nos eines per treballar amb ells.

- Rosa Ruiz: ens va fer un taller de respiració pels mestres.

A banda, els mestres vam preparar diferents tallers adaptats a cada cicle i etapa:

Educació Infantil: la màgia de la llum, sessió de massatges, relaxació amb fonts d'aigua, música i llums, mandales, un conte amb llenguatge de signes, jocs dinàmics so-silenci, cine mut.

Educació primària: mandales petites i mandala gegant, silenciòmetre, jocs de taula, cine mut, el conte de la Cartoixa, un conte amb llenguatge de signes, escacs, el silenci triat: els monjos, el silenci imposat: els sords, exercicis per relaxar-se i massatges, mímica i expressió corporal.

Com a cloenda: tots junts vam interpretar la cançó "La dansa dels amics" en llenguatge de signes.

TALLERS CICLE SUPERIOR

TALLER DE IOGA CICLE SUPERIOR