CONCURS FEBRE DE FABRA

El dimarts 17 d'abril, 20 alumnes de la nostra escola van anar a l'escola Pompeu Fabra a participar en el concurs Febre de Fabra.
L' activitat forma part dels actes commemoratius de l'any Fabra.

L'escola amfitriona va ser Pompeu Fabra que, a l'hora, celebra els 90 anys de vida.

Ens van rebre amb coca i xocolata per agafar forces!!
També amb una xapa molt bonica que ens vam posar ràpidament al jersei!!

Ens vam reunir quatre escoles: Cèlia Artiga, Eduard Toda, Pompeu i la nostra.

A l'hora de la competició
cada grup de quatre alumnes va participar en una modalitat del concurs segons les seves edats.

Els d'Educació Infantil deien paraules oralment a partir d'una lletra treta a l'atzar, que marcava l'inici de la paraula.

Els de Cicle Inicial continuaven les lletres de les cançons que sentien.

Els de Cicle Mitjà lletrejaven paraules.

Els de 5è de primària van jugar al Screable i els de 6è van jugar a endevinar paraules a partir del seu significat.

Els alumnes de la Pompeu que no participaven feien de públic i els mestres (jubilats i en actiu) feien de jurat.

Tots els equips estaven molt ben preparats, però els nostres alumnes van obtenir molt bones puntuacions.
En més d'una prova van guanyar!!!

Hem d'agrair la feina de tots els mestres de la nostra escola que han treballat la llengua d'una altra manera, engrescant els alumnes a fer-ho molt bé!!!

Com a cloenda ens van regalar un diploma de participació i ens vam fer una foto de grup amb tots els participants.

Va estar una diada molt bonica i una experiència especial... alguns alumnes van fer amics d'altres escoles.

PER VEURE LES FOTOS CLICA DAMUNT DE LA IMATGE

Pàgina d'inici