Avaria d'un portàtil

Procediment en cas d’avaria dels portàtils del projecte 1x1:
 

Servei Telefònic.

  1. Prepareu la documentació:
    1. Número de sèrie de l'ordinador. A la part de sota de l'ordinador.
    2. MAC de l'ordinador.
    • Linkat: al terminal ifconfig
    • Windous: Inici -- executa --- cmd--- ipconfig/all
    1. Carta de pagament del portàtil.
    2. Dades personals, (adreces, telèfon, ...).
  1. Truqueu al servei tècnic de TOSHIBA.
    1. Tel. 902.56.56.88
    2. Insistiu que és un portàtil del projecte EDUCAT1x1 en garantia.
    3. Expliqueu l'avaria.
  2. Ens donaran les indicacions per resoldre el problema o ens enviaran un missatger a fer la recollida de l’ordinador. Millor envieu-lo dins la caixa original per assegurar-ne un bon transport.
Per a tornar a la pàgina principal