Matriculació

Requisits per a l'entrada a l'EBM "Pam-i-toc"

- Tenir 1 o 2 anys.

- El seu domini motriu ha de ser correcte (ha de caminar tot sol).

- Realitzar la preinscripció , així com la matriculació, en el mateix centre i en els períodes que per a tal efecte estableix el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Els impresos per realitzar la sol·licitud es facilitaran a la mateixa escola bressol.

- L'imprès de sol·licitud ha d'anar acompanyat de la següent documentació:-

-Fotocòpia del llibre de família.
-Fotocòpia del DNI dels pares o tutors.
-Carnet de vacunacions.
-En el cas que l'adreça que figuri en el DNI no coincideixi amb la del full de sol·licitud, fotocòpia del certificat d'empadronament de qui tingui la pàtria potestat o tutela de l'alumne/a.

-Si es donés el cas que en el moment de manifestar la voluntat de matricular el nen o la nena a l'escola bressol, totes les aules es trobessin al límit de la seva capacitat, l'interessat farà la preinscripció i quedarà inclòs en una llista d'espera. En el moment que pugui tenir lloc una alta, aquesta es farà respectant ordre temporal de les respectives preinscripcions.

-Amb tot, seran admesos prioritàriament tots els nens i nenes:

- La incorporació ha de tenir lloc abans del tercer trimestre.

Abans de la incorporació del nen/a a l'escola, s'ha de presentar la següent documentació:

- Certificat mèdic segons el qual, en el moment actual, l'alumne no pateix cap malaltia infecto-contagiosa.

- Fotocòpia del full de vacunes del llibre de salut de l'infant.

- Fotocòpia de la targeta de la seguretat social.

- Dues fotografies de carnet del nen/a.