ZER BAIX PRIORAT

"VA DE CONTES"

El llibre que teníem aquest curs 2006 era un de contes estrafolaris: “Contes per als qui dormen amb un ull obert” i per la jornada de lectura que compartim tota la ZER va venir una fada a explicar-nos històries fantàstiques.

Sabeu perquè va venir? Doncs perquè teníem una maleta que explicava quins tipus de fades hi ha: blanques, velles, verdes... on viuen, quina màgia tenen... dins d’aquesta maleta hi havia contes, jocs i un trencaclosques gegant que sort que érem tots els nens i les nenes de la ZER!!!!! També vam fer un recull d’històries escrites pels alumnes amb fades com a protagonistes.

A la maleta, doncs, hi havia moltes coses, però és clar, la fada de veritat que ens va explicar les històries, no va sortir de la maleta, va venir en cotxe,... o potser va aparèixer enmig d’un núvol d’estels?

"VA D'ENDEVINALLES"

Al segon trimestre de 2007 ens vam trobar tots a l’escola de Bellmunt per a fer una activitat d’animació a la lectura. Va venir la Gina, que en sap molt d’explicar contes i històries. Sabeu perquè es diu així ? Doncs mireu, és un diminutiu d’ ImaGINAció, i ja sabeu que per explicar històries en cal un bon grapat!!

El dia de la trobada a Bellmunt, mentre un grup està amb la Gina, els altres fan jocs i inventen endevinalles, aquest any les hem triat perquè el treball del llibre que tenen els d’EI i de CI és sobre endevinalles, relacionades amb el tema del projecte. Ells les escriuen, les aprenen i ara entre tots n’inventarem de noves. Però per a fer això, ens hi posarem tots i totes.

La GINA ens va explicar un conte molt bonic... tots tenim una estrella al nostre interior es tracta de descobrir-la i valorar-la.

Per la tarda vam estar convidats a visitar la Biblioteca de Falset.

ÍNDEX