Sortides de treball

Castanyada

El dia 27 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada a Vilanova de Prades. Al matí vam visitar els castanyers i vam recollir les castanyes que vam torrar després de dinar.

Candella 2001

Aprofitant els tallers organitzats per la comissió d’espectacles infantils durant les festes decennals de la Candela; es va organitzar una sortida d’un matí per visitar  diferents espais adients a les edats dels alumnes: taller de circ, parc medieval, ludoteca i juguimòbil.

Cova de la Font Major

Els alumnes de primària de tota la Z.E.R. van visitar la cova de la Font Major a L'Espluga de Francolí el dia 28 de febrer. La visita va acostar als nostres alumnes a la vida dels homes primitius; a més van poder realitzar tallers relacionats amb la vida a la cova.