QUÍ SOM?

Una ZER, és una Zona Escolar Rural. És a dir, un conjunt d'escoles, més o menys petites, que per si soles no podrien funcionar per no comptar amb els equipaments, materials i humans, amb què sí pot comptar una escola gran, per ella mateixa.

Així l'agrupació de les tres escoles permetet compartir recursos materials i humans.

La Zer Mediterrània està formada pels col·legis:

CEIP MARJAL a les Cases d'Alcanar

CEIP POBLENOU a Poblenou del Delta

CEIP SETZE DE FEBRER als Muntells

Fa que funcionem com a Zer des de l'11 de juny de 1999, i amb aquesta unió hem conseguit:

COM FUNCIONA LA ZER?

Tant els mestres com els alumnes de les tres escoles mantenen comunicacions al llarg del curs:

MESTRES

ALUMNES

Els alumnes de la ZER també es troben en sortides i en la tradiconal trobada de ZER, que cada any es fa en una escola diferent.

COMUNITAT EDUCATIVA

Els integrants de la comunitat educativa, pares i mestres, conjuntament amb els representats dels diferents ajuntaments ens trobem trimestralment al Consell Escolar de ZER.