Campredó, un magnífic poble

A prop de Tortosa, a la banda esquerra del Delta de l'Ebre, hi ha un poblet de 1168 habitants anomenat Campredó.

Abans que estiguéssim nosaltres, hi havia una església rústica, unes cases molt baixes on les finestres gairebé tocaven a terra….. Ara ha canviat moltíssim; hi ha blocs de pisos, una piscina, camps de futbol, un gran polígon amb moltes indústries….

A l'entrada del poble tenim l'escola que gairebé és la més antiga de la comarca del Baix Ebre. L'escola està dividida en dues parts: la dels petits i la dels grans. Hi ha dos patis, un on juguen els petits i l'altre que té un camp de futbol i un camp de bàsquet. D'aquest pati es veu un magnífic paisatge amb garrofers, tarongers, conreus d'horta i molts pins amb una immensa copa.

El nostre poble és tranquil com l'aigua del riu i la gent que hi viu és meravellosa.

El CEIP PORT RODÓ, és una escola cíclica, hi ha cinc classes, dos per a educació infantil, una per cicle inicial, mitjà i superior.

L'escola és molt vella. Hi ha dos patis, en dues aules a cada pati i una caracola. Hi ha una petita aula d'ordinadors.

Encara que estimem la nostra escola desitgem estrenar la nova en impaciència!!!

Vols veure com van les obres de construcció de la nostra escola. Clica