GUIA
RECURSOS TIC
RECURSOS MAV

RECURSOS TIC Correu electrònic

- Adreces. Com puc conseguir una adreça de correu?

1. Alumnat.

Cada curs escolar es facilita una adreça de correu temporal, de validesa del curs escolar present, nominal al CM i CS, i per classe a Educació Infantil i CI. Això permet utilitzar el correu entre tots els membres de la Zer Mestral, i també al CM i CS, hi ha activitats puntuals on s'escriuen entre alumnat de les diferentes ZER de les Terres de l'Ebre. ( Zer Riu Avall - Zer Aglà del Molar, Zer Mediterrànica- Zer Montsià- Zer Ports Algars- Zer riu i Serra- Zer Terra Alta Nord...).

2. Pares i mares

Si voleu tenir una adreça de correu temporal com els/les vostres fills/filles, podeu demanar-la a la coordinadora d'informàtica.

Si voleu com a pares i mares el portal EDU 365, també us en donarà una gratuïta.

3. Professorat

La XTEC, ens facilita una adreça de correu si l'heu perduda a la pàgina principal hi ha un link per tal de demanar-ne una de nova.

Si en voleu una o més per la classe, podeu demanar-la a la coordinadora d'informàtica.