Moodle

Fit-Cat

som-hi

Benvinguda

Ens plau presentar-vos la nostra pàgina web per a les famílies, l'alumnat, el personal docent i el PAS del nostre centre. Aquesta és la nova eina interna de gestió amb què pretenem continuar millorant les relacions amb tots els membres de la comunitat educativa fent un ús intensiu de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Confiem que aquesta nova plataforma sigui eficaç en aquests objectius.

Equip directiu

LLIBRES IDDINK

Documentació necessària amb informació de com retornar i com tractar el llibres, enllaços:

NOVETAT
Ja tenim bibliobloc a l'Institut , Visiteu-lo!!!

Presentació de l'AMPA

Acte de Graduació de 4t d'ESO

Alumnes vendrellencs semifinalistes en un certamen de lectura en veu alta

Perfil del contractant:

Resolució d'adjudicació del contracte de serveis del bar-cantina de l'Institut Mediterrània.

Adjudicació del Bar-cantina escolar
Documents:

-Perfil del contractant
-Contracte administratiu especial
-Plec tipus de prescripcions tècniques

Proves d'avaluació de 4t d'ESO

VAGA D'ESTUDIANTS
Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb vostès per informar-vos que el Sindicat d'Estudiants ha convocat diferents actes de protesta contra les retallades en l'ensenyament per als dies 5, 6 i 7 de febrer.

Recordar-vos que segons les nostres Normes d'Organització i Funcionament, els alumnes només poden faltar a classe si disposen de la corresponent autorització dels pares, mares o tutors, en cas contrari es considerarà falta injustificada. Després de parlar amb el comitè de delegats, us hem fet arribar l'autorització per als dies 6 i 7 de febrer. No obstant això, entenem que tant des de l'institut com des de les famílies hem de fomentar l'esperit crític però també la responsabilitat dels alumnes, per tal d'evitar que aquestes convocatòries es converteixin en simples faltes d'assistència sense cap benefici per als alumnes.
    Per altra banda, atès que no hi ha convocada vaga de professors, es mantenen totes les activitats programades, sense cap canvi.

Cordialment,

l'equip directiu.

El Vendrell, 5 de febrer de 2013

L'Institut Mediterrània del Vendrell ha guanyat un premi en el concurs estatal “Xmilmotivos”