Pàgina inicial
XI SETMANA CULTURAL
20 al 23 de març 2006

REPORTATGES I OPINIONS

TALLER DE PINTURA CREATIVA

 

 

 

 

 

 

Presentació

"FEM SALUT "

Com ja sabeu, aquest és l'Any Internacional de l'Educació Física i de l'Esport. Per això, hem pensat que seria una bona idea dedicar la setmana cultural a aquest element tan important al llarg de la nostra vida.
Durant aquests dies intensos podreu realitzar tantes activitats com vulgueu relacionades no només amb l'educació física sinó amb la salut en general: la nostra salut i la de l'entorn.

D'aquesta manera, podrem aprendre a tenir cura de nosaltres mateixos tot descobrint alguns secrets de la cuina saludable o fent un taller de tai chi, de ioga o de risoteràpia; podrem gaudir dels tallers de pintura, així com dels paisatges de Collserola o les plantes i flors del Jardí Botànic; podrem explorar les entranyes de la ciutat, amb una visita a les clavegueres...

Bé, deixeu-vos sorprendre i mireu vosaltres mateixos totes les activitats que estan a les vostres mans.

Salut!!

Programa
DILLUNS 20 de març
MATÍ

10:30 - 12:30 Taller de Pintura creativa: Iniciació a les tècniques d'Aiguada japonesa, decalcomanies i duplicats.

TARDA

16:00 - 19:00 Sortida: Caminada a la Font de Santa Eulàlia--
Punt de trobada: 15:30 a l'escola o
16:00 a la parada de metro de Canyelles, sortida Ronda de Dalt

16:00 - 18:00 Taller de Pintura creativa

VESPRE

17:30 - 18:45 Taller de Tai-chi

19:00 - 21:00 Taller de risoteràpia "Dinàmica del riure"

 

DIMARTS 21 de març
MATÍ 10:00 - 11:30 Taller de Ioga "Oblida't de l'estrès"
TARDA

16:00 - 18:00 Taller de cuina saludable

"Descobreix que menjar sa també pot ser creatiu i deliciós"

VESPRE

18:30 - 20:00 Xerrada: "La cura dels animals domèstics i els animals en perill d'extinció". A càrrec d'Educavets

20:00 - 21:00 Pilates "Treball postural"

DIMECRES 22 de març
MATÍ

9:30 - 13:00 Passejada per Collserola i visita al pantà de Vallvidrera

Punt de trobada: 9:30 a l'escola

TARDA

16:00 - 18:00 Visita al Jardí Botànic

Punt de trobada: 14:45 a l'escola

VESPRE

17:30 - 19:00 Visita teatralitzada al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (Terrassa)

Punt de trobada: 16:30 a l'escola

DIJOUS 23 de març
MATÍ

9:00 - 10:00 Visita al clavegueram de Barcelona

Punt de trobada: 8:00 a l'escola

TARDA

17:00 - 18:30 Xerrada sobre medi ambient

A càrrec de Zero CO2

VESPRE

18:45 - 20:45 Taller de música amb el DRAP AIRE "Fàbrica de sons"

Farem instruments amb materials reciclats

Durant tota la setmana es pot veure l'EXPOSICIÓ DE PINTURA a la Sala d'Actes.

Quadres pintats per alumnes dels Tallers de Pintura i Dibuix