JORNADA MATINAL I  ACABAMENT DE LES CLASSES

• Els dies 22 i 23 de juny  els alumnes  tindran    classe el  matí  de 9 a 13h,  és a dir,   no vindran  a la tarda.

• Les classes acabaran, el dia 23 de juny a les 13 hores,

• Els nens/es  que es quedin a dinar, caldrà que vingueu a buscar-los a les 3 de la tarda.

• Si alguna família creu més convenient que el seu fill/a no es quedi a dinar –el dimarts  23 de juny-  aviseu, si us plau, el més aviat possible.

LLIURAMENT D'INFORMES O BUTLLETINS DE NOTES

• El lliurament  d’ INFORMES o NOTES dels alumnes, tindrà lloc  el dia 30 de juny,

.  Educació infantil  i primària  de 11 a 13 hores ,  a  l’aula del vostre fill/a.
      .  Educació secundària obligatòria de  10 a 11 hores , a l’aula de curs.
         (passeu, si us plau, per la porta d’entrada habitual (com si vinguéssiu a  classe).

COMPTE!!  Per motius de formació permanent del professorat, hem hagut de fer algun  canvi – en determinats nivells-, per a  lliurar  els Informes als pares. Les famílies implicades ,  el tutor/a de curs,  us farà arribar la convocatòria. Gràcies!

HORARI DE DIRECCIÓ I DE SECRETARIA

• Del 25 al 30 de juny ; del 2 al 10 de setembre de  12 a 2/4 de dues (13:30)

L’  horari de direcció i secretaria  només en dies lectius

CALENDARI  PREVIST  PER L’INICI DEL CURS 2009-2010

• Reunió informativa  pares i mares d’alumnes de P3.

* Dijous 9 de setembre a les aules de P3.  a les 19h. (a les NORMES d’Educació   infantil trobareu   les fotos que us  cal portar el dia de la reunió ).

• Alumnes d’ESO

* 10 de setembre a les 9 hores del matí: reunió amb tots els nois i noies  a les aules d’ ESO, d’acord amb les llistes que trobareu a l’entrada de l’aula corresponent.

• Reunió informativa menjador escolar

* 8 de setembre a les 19h.

COMENÇAMENT DE CURS  2009 - 2010

• Tots els alumnes del segon cicle d’educació infantil , d’educació primària i educació secundària obligatòria  començaran les classes, si Déu vol,  el dia 14 de setembre    a les 9 del matí.

HORARI ESCOLAR 2009 - 2010
          *  Matí:     de 9 a 13h
          *  Tarda:  de 3 a 5 pels alumnes d’ educació infantil,  primària;
             Els  alumnes  d’educació secundària obligatòria,  segons l’horari de curs. Els hi serà
             lliurat el 10 de setembre.