CARÀCTER PROPI

PRESENTACIÓ
La Congregació de les Germanes de Ntra. Sra. De la Consolació, presenta la síntesi del Document que expressa el seu Caràcter Propi i defineix la identitat de les seves Escoles.

Ofereix a pares, alumnes, professors i col·laboradors, els principis bàsics i les línies fonamentals de la seva identitat i estil propi per a que coneixin el model educatiu que proposa exercir el seu dret de lliure opció d’acord amb les seves conviccions.

S’inspira en els principis evangèlics, està fonamentada en el Magisteri de l’Església Catòlica, en la pedagogia de Maria Rosa Molas, la nostra fundadora, i en la Declaració Universal dels Drets Humans. Respon als principis de la Constitució Espanyola i de la Legislació vigent.

Ha estat elaborat amb la participació de tots els estaments de la Comunitat Educativa.

LES ESCOLES DE LA CONSOLACIÓ.
La nostra escola és una escola catòlica amb missió humana i evangelitzadora segons les orientacions de l’Església, els principis pedagògics i l’estil de Maria Rosa Molas.
  • Promou la formació integral dels alumnes, inspirada en una concepció cristiana de l’home, del món i de la vida.
  • S’organitza com a Comunitat Educativa, en unió d’ideals i participació en el Projecte Educatiu, segons les funcions dels diferents estaments que la composen.
  • Intenta ser un Centre d’evangelització, d’autèntic servei a la família humana i a la societat. Està obert i acull a tots els que opten pel model educatiu que aquest Document ofereix.