LA COMUNITAT EDUCATIVA “CONSOLACIÓ”

La nostra Escola s'organitza com a Comunitat Educativa constituïda per l'Entitat Titular, alumnes, professors, personal d'administració i serveis i pares  d'alumnes.  Es forma amb l'esforç de tots en una línia de corresponsabilitat.  Es desenvolupa en un clima de serenor, respecte i afabilitat, que afavoreixen les relaciones personals i l'ajuda mútua.   Aspira a ser una autèntica Comunitat Educativa cristiana compromesa en l'educació integral dels alumnes.

L'Entitat Titular estableix els principis i criteris que defineixen en la seva identitat i garantitza la qualitat de l'educació cristiana que es vol impartir.  Dirigeix el Col·legi i exerceix la última responsabilitat davant de la Societat i de la Comunitat Educativa.

Els alumnes són el centre i la raó de ser de l'Escola, subjectes actius de la seva pròpia formació.  Intervenen en la vida de l'Escola tractant d'aconseguir els objectius del procés formatiu i assumint responsabilitats proporcionades a la seva capacitat i competència.

Els professors tenen un paper decisiu a l'escola.  Estan directament implicats en la preparació, realització i avaluació del Projecte Educatiu, i assumeixen la seva responsabilitat com educadors, en coherència amb el Caràcter Propi del Centre.

Els pares són els primers responsables de l'educació dels seus fills i, d'aquesta manera, participant en la vida de l'Escola i li donen el seu suport, sobretot, mitjançant l'Associació de Pares i Mares d'Alumnes com a entitat activa dins al Centre ...

El personal d'Administració i Serveis, amb funcions pròpies, es responsabilitza en l'acció educativa global del Centre.