LA PASTORAL AL CENTRE

ALUMNES

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

Possibilitar els alumnes en el coneixement i aprofundiment dels continguts fonamentals de la nostra fe cristiana, mitjançant l’àrea d’E.R.E. i altres activitats pastorals, per a què els ajudi a participar responsablement en la vida de l'Església.

Fomentar les actituds cristianes de respecte, amabilitat, serenitat, companyerisme, ajuda i alegria.

Ser constructors de la civilització de l’amor en l’exemple de Maria Rosa Molas.

PROFESSORS

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

Afavorir l’aprofundiment d’arguments fonamentals de la nostra fe cristiana.

Involucrar sempre més la missió específica del carisma de la Consolació en la tasca professional i de testimoni personal.

Viure la comunió entre els companys des d’un ambient cordial i d’unió en els criteris i en l’acció.

Garantitzar una formació adequada, per a exercir el paper que els assigni la nova evangelització.

Impulsar la formació humano-cristiana dels nostres col·laboradors per a que siguin capaços d’integrar-se en les tasques de gestió i de pastoral dels nostres Centres.

PARES

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

Involucrar en les activitats programades des de qualsevol estament perquè siguin efectives.

Crear grups de Formació, d’Oració i de Compromís.

PERSONAL NO DOCENT

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

Informar del que es faci al Centre per a què, des del seu treball i participació, col·laborin en el seu desenvolupament.

Participar en les trobades o jornades de promoció i formació.

COL·LABORADORS I SIMPATITZANTS

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

Fer tot el que puguem per arribar a “altres” que no ens són assidus i necessiten la Consolació de Déu.

MOVIMENT – COM

JUVENIL

NIVELL DE CONEIXEMENT      Iniciar el descobriment de la pròpia realitat personal i la vivença d'actituds cristianes fonamentals,  per a encarnar la imitació de Crist Consolador en el fet diari.

NIVELL INCORPORACIÓ           Descobrir des de la pròpia identitat, les necessitats concretes de l'entorn i fer arribar a elles la CONSOLACIÓ de Déu feta compromís de vida en la Comunitat eclesial.

NIVELL DE CREIXEMENT          Créixer en el coneixement d'un mateix i del propi ambient i acceptar la missió eclesial de contribuir a una societat millor, segons els criteris de Crist Consolador.

NIVELL: OPCIÓ RESPONSABLE       Des de la llibertat personal, optar pel seguiment de Crist i trobar el lloc social i eclesial concret en el qual transmetre la Consolació-Alliberació de Déu.

MOVIMENT CONSOLACIÓ ADULTS  - COM

OBJECTIU GENERAL:

Identificar-se amb Crist com a model de vida cristiana.