ACTIVITATS EXTRA-ESCOLARS

* Atletisme

* Aeròbic

*  Natació

* Futbol Sala :  Benjamí.

Infantil.

Cadet :  Masculí                                       Femení

Juvenil.

* Mou-te

En total hi ha més de 400 nens de l'escola fent activitats extra-escolars.

MOU-TE

Activitat enfocada a nens d'edats compreses entre 3 i 5 anys d'Educació Infantil.

Dirigida per una monitora titulada amb el suport d'un parell d'alumnes de l'escola.

ATLETISME

Dirigida per a nens desde 1r de Primària fins a 2n. Cicle d' E.S.O. Encara que a l' actualitat només hi ha nens des de 1er fins a 2n Cicle d'Educació Primaria.

Què realitzem durant el curs escolar ?

Tots els alumnes estan inscrits als "crossos" territorials que es realitzen durant els dos primers trimestres del curs. Després es realitza pista, on els alumnes poden destacar en allo que més els hi agrada, ja sigui salt de llargada, pes, velocitat, etc...