Una mica d'història

molina Centre d'Ensenyament

Centre Concertat. Generalitat de Catalunya

L'any 1960 a Barcelona, la Sra. Leonor Garuz Blanco fundà l'ACADÈMIA MOLINA al barri d'Hostafrancs.

Aquest centre va néixer amb la finalitat d'impartir els nivells educatius que llavors hi havia des del parvulari fins el Baxillerat Elemental y el Comerç Pràctic.

Els començaments difícils, van anar superant-se amb el recolzament  de la seva família.

L'any 1964 continua amb nous espais al barri de la Guineueta (Nou Barris) que amb tot l'esforç, l'ajuda dels professors incondicionals va fixar els pilars d'una Escola que continuaria fins els nostres dies.

L'escola avui

EL Centre MOLINA és una escola d'ensenyament privat i laic que fou fundat a Barcelona per la Sra. Leonor Garuz Blanco.

Amb el pas dels anys i després d'un relleu generacional, el seu funcionament ha anat adaptant-se a les diferents reformes educatives i novetats tecnològiques.

Actualment, el Centre MOLINA es un centre d'ensenyament Secundari homologat i concertat pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.

El nostre centre té una llarga experiència educativa i segueix una mateixa línia pedagògica, creant un estil propi per potenciar el desenvolupament integral de l'alumne.