SERVEIS QUE OFERIM

• Menjador escolar.

• Vigilància de 2/4 de 9 a les 9 del matí.

• Vigilància de 5 a 7 de la tarda pels alumnes d'educació Infantil i 1r d'educació Primària.

• Servei Psicopedagògic i d'orientació a les famílies.

• Assessorament EAP.

• Escola de Pares FEAC.

• Tallers i activitats dirigides per les vacances de Nadal, Setmana Santa, Juliol i Setembre.

. Servei de transport escolar.

SERVEI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

- Oferim servei d’assessorament a les famílies que ho sol·licitin sobre situacions concretes que tenen a veure amb els fills, a càrrec de la Psicòloga del centre.

- El centre també realitza un treball d’orientació Psicopedagògica, coordinat pels professionals de l’E.A.P (equip d’assessorament psico- pedagògic).

- Programa de Pares “F.E.A.C” (Família, Escola, Acció, Compartida) adreçada als pares dels alumnes d’Ed. Infantil. Els pares es troben durant el curs per llegir i comentar temes referents a l’educació dels fills.

Tornar a l'Inici