Consell Escolar

© sanfranciscojavier

El Consell Escolar és l'òrgan de govern col·legiat representatiu de la comunitat escolar del centre, i exerceix les seves funcions en el respecte als drets dels alumnes i llurs pares, professors, personal d'administració i serveis i institució titular.

Perceptivament, es reuneix un cop cada trimestre i extraordinàriament, sempre que el convoqui el seu president/a.

La composició del consell escolar és la següent:

El Director/a:

Anna Mateu

Tres representants del titular del centre:

Miguel Pinadell i Peracaula

Eva Vázquez

Alfonso Ledo

Quatre representants dels professors:

Pedro Mª Iribarren

Amador Noheda

Mª Carme Bayo

Yolanda Molina

Quatre representants dels pares:

Eulàlia Botella

Joana Cruz

Mª Teresa Fuertes

Isabel Garrido

Dos representants dels alumnes (a partir del primer cicle de l'Educació Secundària
    Obligatòria):

Jéssica de Fagoaga

Inma Poncela

Un representant del personal d'administració i serveis:

Rafael González

Un representant de l'Ajuntament de Barcelona:

Conxita Rius

Entre altres funcions del consell escolar, són competència:

Aprovar i avaluar la programació general anual del centre sense perjudicar les competències del Claustre de professors.

Conèixer les candidatures a la direcció i els projectes de direcció presentats pels candidats.

Participar en la selecció del director del centre en els termes que la present Llei estableix.

Decidir sobre l'admissió d'alumnes amb subjecció al que estableix aquesta Llei i disposicions que ladesenvolupen.

Conèixer la resolució de conflictes disciplinaris i vetllar perquè s'atinguin a la normativa vigent.

Proposar mesures i iniciatives que afavorissin la convivència al centre, la igualtat entre homes i dones i la resolució pacífica de conflictes en tots els àmbits de la vida personal, familiar i social.

Fixar les directrius per a la col·laboració, amb fins educatius i culturals, amb les Administracions locals, amb altres centres, entitats i organismes.

Analitzar i valorar el funcionament general del centre, l'evolució del rendiment escolar i els resultats de les avaluacions internes i externes en les que participi el centre.