© sanfranciscojavier
El Consell Escolar és l'òrgan de govern col·legiat representatiu de la comunitat escolar del centre, i exerceix les seves funcions en el respecte als drets dels alumnes i llurs pares, professors, personal d'administració i serveis i institució titular. Perceptivament, es reuneix un cop cada trimestre i extraordinàriament, sempre que el convoqui el seu president/a. |
||
La composició del consell escolar és la següent: | ||
El Director/a: | ||
Anna Mateu
|
||
Tres representants del titular del centre:
|
||
Miguel Pinadell i Peracaula
|
||
Eva Vázquez
|
||
Alfonso Ledo
|
||
Quatre representants dels professors: | ||
Pedro Mª Iribarren
|
||
Amador Noheda
|
||
Mª Carme Bayo
|
||
Yolanda Molina
|
||
Quatre representants dels pares: | ||
Eulàlia Botella
|
||
Joana Cruz
|
||
Mª Teresa Fuertes
|
||
Isabel Garrido
|
||
Dos representants dels alumnes (a partir del primer cicle de l'Educació Secundària | ||
Obligatòria): | ||
Jéssica de Fagoaga
|
||
Inma Poncela
|
||
Un representant del personal d'administració i serveis: | ||
Rafael González |
||
Un representant de l'Ajuntament de Barcelona: | ||
Conxita Rius
|
||
Entre altres funcions del consell escolar, són competència: | ||
Aprovar i avaluar la programació general anual del centre sense perjudicar les competències del Claustre de professors. |
||
Conèixer les candidatures a la direcció i els projectes de direcció presentats pels candidats. | ||
Participar en la selecció del director del centre en els termes que la present Llei estableix. | ||
Decidir sobre l'admissió d'alumnes amb subjecció al que estableix aquesta Llei i disposicions que ladesenvolupen. | ||
Conèixer la resolució de conflictes disciplinaris i vetllar perquè s'atinguin a la normativa vigent. | ||
Proposar mesures i iniciatives que afavorissin la convivència al centre, la igualtat entre homes i dones i la resolució pacífica de conflictes en tots els àmbits de la vida personal, familiar i social. | ||
Fixar les directrius per a la col·laboració, amb fins educatius i culturals, amb les Administracions locals, amb altres centres, entitats i organismes. | ||
Analitzar i valorar el funcionament general del centre, l'evolució del rendiment escolar i els resultats de les avaluacions internes i externes en les que participi el centre. | ||